porcupine colors

porcupine colors

ΑρχικήJournal › UX Pills 3: Decoy effect

UX Pills 3: Decoy effect

[Τι είναι τα UX Pills; Είναι μικρά κείμενα, που εξηγούν με πρακτικό τρόπο πώς το User Experience Design μπορεί να βοηθήσει την αξία ενός διαδικτυακού τόπου ή μιας εφαρμογής]

UX Decoy Effect

Τι είναι το Decoy effect

Το Decoy effect είναι μια ακόμα γνωστική προκατάληψη (cognitive bias) που στόχο έχει να πιέσει ψυχολογικά έναν άνθρωπο ώστε να κάνει μια αγορά. Αυτό το πετυχαίνει με το να προβάλλει μια παράλογη αγοραστική επιλογή, η οποία όμως έχει επιπτώσεις στο πώς ο καταναλωτής παίρνει αποφάσεις.

Παράδειγμα Decoy effect

Μια online υπηρεσία Web TV χρεώνει:

Κάποιοι χρήστες της υπηρεσίας επιλέγουν το ένα ή το άλλο, ανάλογα με τις προτιμήσεις τους. Η υπηρεσία έχει συγκεκριμένα κέρδη, τα οποία όμως ψάχνει να βρει τρόπο να τα αυξήσει. Έτσι προσθέτει και μια τρίτη επιλογή:

Αυτό όσο παράλογο κι αν ακούγεται, μπορεί να προκαλέσει τεράστια άνοδο στις συνδρομές, καθώς η τρίτη επιλογή δείχνει να είναι πολύ πιο συμφέρουσα από τις προηγούμενες δύο. Αν π.χ. ο στόχος της υπηρεσίας είναι να “κλέψει” ένα κοινό από τον ανταγωνισμό της, τότε το Decoy effect μπορεί να βοηθήσει πολύ.

Άλλες παράμετροι του Decoy effect

Πώς το UX Design βοηθά

To Journal

Επιστροφή στην κεντρική του Journal.

Ενα απο τα Projects μου

Μέγαρο Μουσικής Αθηνών

Μέγαρο Μουσικής Αθηνών

Σχεδιασμός & ανάπτυξη για τον επίσημο διαδικτυακό τόπο του μεγαλύτερου Ελληνικού φορέα πολιτισμού

Σχεδιάζουμε κι αναπτύσσουμε καλύτερα websites & apps.

UX Pills 2: Anchoring effect Νέο project: ΑRIS BC