porcupine colors

porcupine colors

ΑρχικήJournal › Δημιουργώντας καλύτερα newsletters

Δημιουργώντας καλύτερα newsletters

Το porcupine letter, ανάμεσα στα άλλα καλά που μου έχει κάνει, με βοήθησε να μάθω τι σημαίνει “τρέχω ένα newsletter” και τι μπορώ να κάνω για να βελτιώσω το πώς πηγαίνει. Για να δούμε λοιπόν τι γίνεται με αυτό.

Τι να μην κάνεις όταν έχεις ένα newsletter

Η λίστα των πραγμάτων που απαγορεύονται, διά ροπάλου μάλιστα, είναι πραγματικά πολύ απλή.

Ομολογώ πως όταν ξεκίνησα το porcupine letter έκανα μια μικρή παράβαση στα παραπάνω. Έστειλα το πρώτο και σε ανθρώπους που δε μου το ζήτησαν. Βέβαια, ήταν-δεν ήταν 30, όλοι φίλοι ή συνεργάτες κι επειδή ήταν ευγενικοί δεν είπαν κάτι. Παιδιά, μπορείτε ακόμα να διαγραφείτε. Πάλι φίλοι θα μείνουμε.

Τώρα που τελειώσαμε με την Άλφα-Βήτα, πάμε στα πιο ουσιαστικά.

porcupine letter insights

Όταν ξεκινούσε το porcupine letter, όπως λέω και πιο πάνω, είχε περίπου 30 παραλήπτες. Σήμερα, ένα χρόνο μετά, έχει κοντά στους 250. Αυτό το νούμερο περίμενα ότι θα ήταν πολύ μεγαλύτερο. Δεν ξέρω γιατί δεν προχώρησε. Πιθανολογώ ότι έχει να κάνει με το περιεχόμενο, αλλά πρακτικά ακόμα το ψάχνω.

Από την άλλη μεριά μόνο 4 διαγράφτηκαν από τη λίστα των παραληπτών μέσα σε όλους αυτούς τους μήνες. Πράγμα που σημαίνει ότι ο κόσμος που το παίρνει το συμπαθεί αν μη τι άλλο. Το 4 είναι πάρα πολύ μικρό νούμερο.

Τι κάνουν όμως οι παραλήπτες του newsletter όταν το λαμβάνουν; Το διαβάζουν.

Η παρακάτω εικόνα είναι από το τελευταίο (τεύχος Μαϊου 2014) και δείχνει πόσοι παραλήπτες το ανοίγουν και πόσοι το διαβάζουν. Μάλιστα, υπάρχει η σύγκριση με τα αντίστοιχα στατιστικά του industry, μια σύγκριση πολύ πολύ θετική. Είναι φοβερό το πόσο χαμηλά είναι αυτά τα ποσοστά του industry, το οποίο ισχύει και σε άλλα. Τον κάψαμε τον κόσμο με τις υπερβολές μας και δεν έχει εμπιστοσύνη στα newsletters πια.
Όπως επίσης φαίνεται ότι ακόμα και τώρα το porcupine letter ανεβάζει τα στατιστικά του σε σχέση με τους μέσους όρους του.

porcupine letter statsΣτατιστικά αναγνωσιμότητας, porcupine letter, Μάιος 2014

Επίσης, οι αναγνώστες του porcupine letter κάνουν κλικ συνέχεια, τουλάχιστον 5-6 ο καθένας. Αυτό είναι ένα πάρα πολύ καλό νούμερο.
Επιπλέον, παρότι τα πρώτα links που έχω σε κάθε τεύχος κερδίζουν περισσότερα κλικ, όλα τα links έχουν τουλάχιστον 10 κλικ.

Άρα, παρότι ο αριθμός των παραληπτών είναι μικρός, όσοι το λαμβάνουν τους αρέσει.

Τι άλλο έχω μάθει αυτόν τον καιρό για τα newsletters; Κάνοντας σκληρό A/B testing και διαβάζοντας τι συμβαίνει γενικώς, έχω καταλήξει στα εξής.

Συνοψίζοντας, το να φτιάξεις ένα καλό newsletter δεν είναι δύσκολο πράγμα. Πρέπει κατά βάση να μην είσαι ύπουλος και πονηρούλης, να μη ζαλίζεις τους ανθρώπους και να μην έχεις υψηλές προσδοκίες, γιατί ο κόσμος δεν τα αγαπάει πια τα newsletters.

Τέλος, παρότι οι σοφοί του marketing μάς λένε να έχουμε πάντα κάποιο καθαρό στόχο για τα newsletters μας (όχι ότι έχουν κι άδικο), εγώ λέω να το κρατήσω έτσι χαλαρό. Να το συνεχίζω όσο χαίρομαι να το κάνω, να πειραματίζομαι ανελέητα μαθαίνοντας από αυτό και να το αφήσω να πάει όπου αυτό θέλει. Έτσι θα είμαστε και οι δύο ευχαριστημένοι.

Αν δεν το ήξερες, οι αναγνώστες του porcupine letter είναι οι πιο όμορφοι και οι πιο έξυπνοι εκεί έξω. Αν δεν βρίσκεσαι ανάμεσα τους, μην το αφήνεις να συμβαίνει άλλο αυτό.

To Journal

Επιστροφή στην κεντρική του Journal.

Ενα απο τα Projects μας

Οπτικά Λιόλιος

Οπτικά Λιόλιος

User Experience Design, User Interface Design & Front-End Development για το e-shop Οπτικά Λιόλιος

Σχεδιάζουμε κι αναπτύσσουμε καλύτερα websites & apps.

Δυο λόγια για το φετινό upNorth Yosemite & iOS8: αυτό που θέλει η Apple από τη ζωή σου