Η τοποθέτηση των προϊόντων στα super markets μόνο τυχαία δεν είναι. Πίσω από σχεδόν κάθε τοποθέτηση υπάρχει μια λογική που φυσικά έχει ένα και μόνο στόχο: την αύξηση των αγορών.
Το κείμενο φιλοξενείται σε ένα απίστευτα κακοσχεδιασμένο website, ωστόσο η κατάταξη των εννοιών σε μορφή λίστας από το Α-Ζ κάνει τα πράγματα ευκολότερα.
Τα user reviews είναι ένα σημαντικό κομμάτι σε κάθε σοβαρό online κατάστημα. Πώς όμως μπορούν να αξιολογηθούν αυτά τα user reviews; Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στην κριτική που κάνει ένας άντρας και μία γυναίκα;
Το αποτέλεσμα με δυο λόγια είναι ότι υπάρχει και μάλιστα μεγάλη. Οι άντρες γράφουν ένα review για ένα προϊόν με βάση το πόσο πρακτικό είναι και πόσο άμεσα μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Οι γυναίκες αντίθετα, γράφουν βλέποντας προς το μέλλον και πόσο αυτό μπορεί να σταθεί και σε ένα βάθος χρόνου.
Ένα από τα καλύτερα κείμενα του Andy Rutledge.
Τι θα ήταν η Apple χωρίς τη Microsoft; Σίγουρα κάτι ότι τόσο σημαντικό όσο αυτό που είναι σήμερα. Το μυστικό πίσω από το παιχνίδι λέγεται binary choice.
Τι είναι το binary choice; Είναι η αρχή εκείνη που λέει ότι ο άνθρωπος από τη φύση του κάνει πιο εύκολα μια επιλογή όταν έχει να διαλέξει ανάμεσα σε δύο εναλλακτικές. Αν έχει μία τρίτη αρχίζει να μπερδεύεται. Στην τέταρτη έχει αποπροσανατολιστεί εντελώς. Και πάει λέγοντας.
Γι' αυτό την επόμενη φορά που θα ρωτήσετε το παιδί σας τι θέλει να φάει για πρωινό, δώστε του μόνο δύο επιλογές π.χ. "κρουασάν ή ομελέτα;" Δε φαντάζεστε από πόσους μπελάδες θα σας βγάλει αυτό.
Ένα ελληνικό blog που βγήκε πρόσφατα στον αέρα και μου έχει κάνει πολύ καλή εντύπωση για τα γραφόμενά του.
Θα ήθελα οπωσδήποτε το ονοματεπώνυμο του ανθρώπου (κι ακόμα περισσότερο αυτό που αποκαλούμε Internet persona) που βρίσκεται πίσω του, γιατί έτσι ό,τι γράφεται χάνει στα μάτια μου τη μισή του αξία. Επίσης (ως απαιτητικός αναγνώστης) θα ήθελα λίγο πιο αυθεντικό τόνο στο γράψιμο, αλλά καταλαβαίνω ότι το blog κάνει τώρα τα πρώτα βήματά του και πρέπει να το στηρίξουμε χωρίς πολλές γκρίνιες.
Εύχομαι τα καλύτερα, γιατί έχουμε ανάγκη αληθινά κείμενα και στο marketing. Έχουμε λίγους καλούς και θέλουμε κι άλλους!
Γιατί αποφάσισα να συμπεριλάβω και bookmarks στο blog;
Πιστεύω ότι τα bookmarks μου με έχουν καθορίσει σε μεγάλο βαθμό στο ποιος είμαι επαγγελματικά (κι όχι μόνο). Τα θεωρώ πολύ πολύ σημαντικά και σκέπτομαι ότι μπορεί να είναι το ίδιο και για κάποιους φίλους που κινούμαστε στον ίδιο χώρο. Γι' αυτό τα φυλάω ως κόρη οφθαλμού σε πολλές μεριές.
Επίσης πιστεύω ότι είναι καλό πράγμα να μοιράζεσαι. Κανείς δεν κινδύνεψε επειδή μοιράστηκε. Το αντίθετο, ναι.
Οπότε, με άτακτη σειρά και χωρίς ιδαίτερο πρόγραμμα θα αναφέρω στο site ωραία bookmarks που πιστεύω ότι θα αρέσουν σε παραπάνω από έναν (δηλαδή μόνο εμένα) ανθρώπους.
Το porcupine letter έρχεται δύο Παρασκευές κάθε μήνα και κάνει τα Σαββατοκύριακα σας να είναι πιο μεγάλα.
Εγγραφείτε στο newsletter το οποίο κανένας δε θέλει να σταματάει να το λαμβάνει. (Για την ακρίβεια: έχουν διαγραφεί 9 παραλήπτες τα τελευταία 4 χρόνια.) Δείτε πώς είναι.