porcupine colors

porcupine colors

ΑρχικήJournal › Σοφά λόγια (μέρος 2ο)

Σοφά λόγια (μέρος 2ο)

Περί διαφήμισης

Η φιλοσοφία πίσω από πολλές διαφημίσεις βασίζεται στην παλιά γνωστή παρατήρηση ότι κάθε άνθρωπος είναι δύο άνθρωποι: αυτός που πραγματικά είναι κι αυτός που θέλει να γίνει.
Του William Feather από το Dosh Dosh.

Μιλώντας για περιεχόμενο και design στο Web

Το περιεχόμενο προηγείται του design. Design χωρίς περιεχόμενο δεν είναι design, είναι διακόσμηση.
Του απόλυτου sensei J. Zeldman.

Λόγια του George Patton

Ένα καλό σχέδιο που εκτελείται βίαια τώρα, είναι καλύτερο από ένα τέλειο σχέδιο που εκτελείται σε μια βδομάδα.
Μη λέτε στους ανθρώπους πως να κάνουν τα πράγματα. Πείτε τους τι θέλετε να κάνουν κι αφήστε τους να σας εκπλήξουν με τα αποτελέσματα.
Κανένας δεν κατάφερε να αμυνθεί αποτελεσματικά. Υπάρχει μόνο η επίθεση, η επίθεση και λίγη ακόμα επίθεση.
Και πάλι από το 37signals.

Σχετικά με τους πελάτες σου

Όταν δε χτυπάει το τηλέφωνο, τότε όλα πάνε καλά.
Δικό μου (αλλά φαντάζομαι κι όλων που έχουν πελάτες, όπου κι αν δραστηριοποιούνται). Διαβάστε το 1ο μέρος και το 3ο μέρος με τα σοφά λόγια.

To Journal

Επιστροφή στην κεντρική του Journal.

Ενα απο τα Projects μας

Myst

MYST

Ανάπτυξη e-shop στην online πλατφόρμα Shopify

Σχεδιάζουμε κι αναπτύσσουμε websites & apps που κερδίζουν. Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει ότι τα έργα μας είναι ελκυστικά, προσεγμένα και εξελίσσονται με το χρόνο. Το πιο σημαντικό: είναι κερδοφόρα για εσάς. Γιατί αν τα καταφέρετε εσείς, νικάμε όλοι.

Η αποτυχία και η επιτυχία των διαφημίσεων στο Web Windows 7: δεν αρχίσαμε καλά