porcupine colors

porcupine colors

ΑρχικήJournal › Designing for Emotion

Designing for Emotion

Το Designing for Emotion είναι το νέο βιβλίο από το A Book Apart. Όπως και τα υπόλοιπα της σειράς, έτσι κι αυτό δεν είναι παρά μια εισαγωγή στο θέμα κι όχι μια εκταταμένη μελέτη που θα λύσει κάθε πιθανή απορία.

Designing for Emotion

Αγόρασα αυτό το βιβλίο αμέσως μόλις βγήκε κι αυτό γιατί υπάρχει μεγάλη έλλειψη πηγών στο πως σχεδιάζεις για το Διαδίκτυο μιλώντας στα συναισθήματα του επισκέπτη σου. Το Designing for Emotion είναι γεμάτο παραδείγματα από websites που προκαλούν το συναισθηματικό κόσμο με διάφορους τρόπους: με τα κείμενα, με το art direction, με ήρωες-καρικατούρες που κάνουν παρέα και βοηθούν τους χρήστες κλπ. Μελετώντας τα παραδείγματα αυτά πραγματικά μπαίνεις στο κόλπο και καταλαβαίνεις γιατί το να στοχεύει το design σε κάτι παραπάνω από την προσοχή ή το ενδιαφέρον μπορεί να απογειώσει την επισκεψιμότητά του και να φέρει άμεσα κέρδη.

Την ίδια στιγμή το βιβλίο προσπαθεί να εξερευνήσει γιατί ο άνθρωπος είναι δεκτικός σε τέτοιου είδους μηνύματα. Έτσι, κάνει μια μικρή εξερεύνηση στην ανθρώπινη φύση: πώς δουλεύει ο εγκέφαλός μας, πως οι μνήμες μας είναι έτοιμες να αρπάξουν την ευκαιρία και να δεθούν με ένα site ή μια εφαρμογή, πως χρησιμοποιούνται έννοιες όπως η έκπληξη, η προσδοκία, η απογοήτευση, η απάθεια κλπ.

Το να σχεδιάζεις με στόχο να κεντρίσεις, εκτός από την προσοχή, και το συναίσθημα είναι μια προσπάθεια που έχει ρίσκο. Πολλές φορές δε φτάνεις καν στον επιθυμητό στόχο ή άλλες η υπερβολή καταστρέφει την προσπάθεια. Το Designing for Emotion δεν τα παραβλέπει κι αυτό είναι ένα ακόμα καλό που παίρνεις από το βιβλίο. Ίσως το πιο δύσκολο απ’ όλα είναι να πείσεις τον πελάτη ή το αφεντικό σου να τολμήσει να κάνει ένα βήμα παραπέρα και να στοχεύσει στο συναίσθημα. Δύσκολη δουλειά, το λέει καθαρά το βιβλίο, αλλά αξίζει τον κόπο.

Συνολικά, έμεινα ευχαριστημένος από την αγορά αυτή. Σίγουρα αυτά που λέει είναι λιγότερα κι από την κορυφή του παγόβουνου-το ξέραμε όμως αυτό. Η ουσία είναι ότι μας δίνει μια καλή αφορμή να πάμε τη δουλειά μας ένα βήμα παρακάτω, να δοκιμάσουμε, να πειραματιστούμε κι εντέλει να αποκτήσουμε ένα ακόμα πολύ ισχυρό όπλο στο οπλοστάσιό μας. Τα $9 που κοστίζει το e-book είναι μια εξαιρετική τιμή για ένα τέτοιο βιβλίο.

To Journal

Επιστροφή στην κεντρική του Journal.

Ενα απο τα Projects μας

Myst

MYST

Ανάπτυξη e-shop στην online πλατφόρμα Shopify

Σχεδιάζουμε κι αναπτύσσουμε websites & apps που κερδίζουν. Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει ότι τα έργα μας είναι ελκυστικά, προσεγμένα και εξελίσσονται με το χρόνο. Το πιο σημαντικό: είναι κερδοφόρα για εσάς. Γιατί αν τα καταφέρετε εσείς, νικάμε όλοι.

Έλλειμα ηγεσίας, όχι παραγωγικότητας Aria, η γραμματοσειρά