Φούρνος Λεμονή

Τι σημαίνει μια καλή ιστοσελίδα για ένα Φούρνο; Ας το δούμε από την αρχή.

Διαβάστε το case study »

Φούρνος Λεμονή

Δημιουργούμε αξία για την ιστοσελίδα σας. Την κάνουμε επιτυχημένη. Την κάνουμε καλύτερη.
Τι λέτε;

Τελευταία κείμενα από το Journal

Νέο mini project: bloggable.gr

Το bloggable.gr είναι το δεύτερο newsletter από Ελλάδα που παρακολουθώ (φαντάζομαι είναι προφανές ποιο είναι το πρώτο) κι αυτό γιατί παρουσιάζει ενδιαφέροντα προϊόντα, το κάνει με καλή συχνότητα και πάντα με σεβασμό προς τα μέλη του (βλ. όποτε θες να διαγραφείς, διαγράφεσαι). Δεν είναι λίγα πράγματα αυτά.

Έτσι, μπήκα στον πειρασμό πριν λίγο καιρό να ανασχεδιάσω το template του - χωρίς ιδιαίτερο λόγο, ας πούμε ότι ήταν μια ιδιοτροπία της στιγμής. Ο Δημήτρης Καλογερόπουλος, ο άνθρωπος δηλαδή που το συντηρεί, δεν είχε αντίρρηση (μάλλον).

Έτσι, σήμερα έχουμε αυτό:

bloggable.gr

Το σκεπτικό πίσω…

Συνέχεια »

Νέο project: ΑRIS BC

Η ομάδα μπάσκετ του Άρη ήταν αυτή που έκανε πάρα πολύ κόσμο πριν αρκετά χρόνια να μάθει το σπορ και να το αγαπήσει. Ήταν, εκτός από τις εθνικές ομάδες, μάλλον η μοναδική που την υποστήριζε όλος ο κόσμος, ανεξάρτητα από τις οπαδικές του συνήθειες. Αυτό φυσικά οφειλόταν στο φανταστικό μπάσκετ της εποχής που έπαιζε ο Άρης. Ένα σπάνιο κράμα προπονητή-παικτών, με μεγάλο αρχηγό φυσικά το Νίκο Γκάλη, τον καλύτερο κατά τη γνώμη μου έλληνα αθλητή όλων των εποχών. Αυτόν τον Άρη μάθαμε και δεν τον ξεχνάμε.

ARIS BC

Είχα τη σπάνια ευκαιρία να ξαναδημιουργήσω το διαδικτυακό…

Συνέχεια »

UX Pills 3: Decoy effect

[Τι είναι τα UX Pills; Είναι μικρά κείμενα, που εξηγούν με πρακτικό τρόπο πώς το User Experience Design μπορεί να βοηθήσει την αξία ενός διαδικτυακού τόπου ή μιας εφαρμογής]

UX Decoy Effect

Τι είναι το Decoy effect

Το Decoy effect είναι μια ακόμα γνωστική προκατάληψη (cognitive bias) που στόχο έχει να πιέσει ψυχολογικά έναν άνθρωπο ώστε να κάνει μια αγορά. Αυτό το πετυχαίνει με το να προβάλλει μια παράλογη αγοραστική επιλογή, η οποία όμως έχει επιπτώσεις στο πώς ο καταναλωτής παίρνει αποφάσεις.

Παράδειγμα Decoy effect

Μια online υπηρεσία Web TV χρεώνει:

Άρθρα

The Design of Current Apps for Drivers is Bad. Let’s Improve it.
The Design of Current Apps for Drivers is Bad. Let’s Improve it.

Με άλλα λόγια: τι είναι το opinionated software και γιατί το χρειαζόμαστε. Διαβάστε το άρθρο στο blog του NaviDeck.

Όλα τα άρθρα »

Παρουσιάσεις